2017. november 4., szombat

80-as évek plakátjai kiállitás katalógusa (Kieselbach galéra)

Bár sajnáltam, végül nem jutottam el a plakátkiállitásra a Kielebach galériába. Ennek azért az is oka volt, hogy spec. a 80-as években, hát, hogy úgy mondjam, nem az underground zenével voltam elfoglalva. És... hát ez mégiscsak egy plakátkiállitás, és a legtöbb, amit egy zenei plakáttól vártam, az annyi volt, hogy irják rá a zenekar nevét..De hát persze megint lyukra futottam, ugyanis egy borzasztó nehéz, vastag, drága katalógus lett ebből, rengeteg egyéb képpel, és hát a plakátok sem olyan rosszak benne..
A Kieselbach galéria egyre inkább egy nagyon menő galériára emlékeztet engem, akik pöpec katalógusokat és izgalmas kiállitásokat hoznak össze, ami azért is meglepő, mert pár éve még a századelő, az 1900-as évek stilusát hozták. Mára pedig keretkiállitással, elfeledett emberekkel jönnek. Komolyan kell őket venni, mint ahogy ezt a katalógust is. Bár a téma éppen hidegen hagy, azért a könyv minősége elképeszt. Könníen kultikus darab lehet belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése