2016. december 3., szombat

a nagy lemaradás (guerilla girls)

Egyszer fordult csak elő velem, hogy pont akkor voltam New York-ban, és pont egy bizonyos galériában, és pont megláttam David Meiselt (irtam már róla, egyébként fotós), amikor, igy aztán bezsebeltem tőle egy dedikált kötetet, merthogy nagy rajongója vagyok. Ezen felül viszont az unokáimnak majd azt tudom elmesélni a kandalló mellett, valami forró teát szürcsölve, hogy:
1. Pont aznap voltam a Tate-ben, amikor Marina Abramovic nem dedikált, ugyanis másnap tette mindezt, de másnap már természetesen nem voltam ott..
2. Az aznapi újságban olvastam a reptérre menet, hogy a Guerilla Girls állit ki a Whitechapel galériában. Természetesen, bár általában Londonban járva be szoktam ugrani oda, ezúttal nem ugrottam be, tehát most izgulhatok, hogy megyek-e addig ismét, amig tart a kiállitás (sajnos boritékolni tudom a választ, ugyanis Cy Twombly van Párizsban, azt pedig nem szivesen hagynám ki...
A tanulság. Ha valaki Londonban jár, menjen be a Whitechapel galériába. Vagy költözzön ki, úgy könnyebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése