2015. október 18., vasárnap

Ötvösbiennálé a Kultúrkúriában

A minap a hűvösvölgyi Kulturkúria felé jártam, gondoltam beugrom megnézem. Ötvösbiennálé látható ott most, ez meglehetősen határterülete az érdeklődésemnek, bár sokat dobott rajta, hogy a pesti art fair-en (Artmarket) az Erdész galéria annyira szinvonalas anyaggal állt elő. Van 5 percem rá, gondoltam, mikor beléptem, és valóban, szinte azonnal megláttam ezt:
Jól néz ki, ugye? Én is ezt gondoltam. Lefotóztam, eljöttem, örültem. Aztán pár nappal később, vagyis most újra megnéztem a képet. Hát ez mi? Ez egy oltári nagy giccs. Sőt, még azt is mondhatnám, hogy olyan szempontból ovodás munka, hiszen ott használnak már kész köveket, amiket aztán elraknak valahogy. Jó, de ez igazságtalan igy, és valóban. Annyira nem szörnyű ez a mű, de eszembe jutott róla egy festmény, amiről már irni akartam, szóval ilyen szempontból pont jól jött.
Ha meg szobor, akkor Erdész galéria, vagy a Művészetmalom Szentendrén: na oda se ma fogok eljutni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése